1. Køb hos Inside Design House
Inside Design House opbevarer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til kunden. Alle aftaler indgås på dansk. Når en vare er bestilt kan den by du har oplyst, blive vist i en lille boks et par sekunder, som linker til det produkt du har bestilt. Dette er blot til inspiration til andre kunder.
2. Priser
Alle priser er ekskl. 25 % moms og i Danske kroner, hvor intet andet nævnes.
Priserne er dagspriser og kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.
Der tages forbehold for:
- valutaændringer
- force majeure
- leveringssvigt
- prisfejl. f.eks forskellige varianter med konstant pris
- afgiftsændringer
- udsolgte varer og trykfejl
3. Salg generelt
Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.
4. Levering
Ved køb på
Inside Design House kan du vælge mellem følgende leveringsmuligheder:
• GLS pakkeboks (29,- / fri fragt ved køb over 1.500,-)
• PostNord pakkeshop (29,- / fri fragt ved køb over 1.500,-)
• Levering til egen bopæl (50,- / fri fragt ved køb over 1.500,-)
• Afhentning på lageret (gratis)
•
EU-lande(prisen kan variere, kontakt butikken)
Ved møbler eller større produkter kan du opleve, at vi sender møblerne med andet fragtfirma, fragtmand eller leverer dem i vores egen fragtbil. Hvis det er tilfældet, kontakter vi dig og aftaler et passende tidspunkt sammen.
Er indbæring aftalt, bedes du sikre, at ordren kan komme igennem døråbninger, op ad trapper mv. inden leveringen finder sted. Bemærk venligst at vores chauffører ikke må tage sine sko af, af sikkerhedsmæssige årsager. Det er dit eget ansvar, at sørge for beskyttelse af gulve og tæpper m.m.
Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos
Inside Design House grossister og leverandører. Standard fragt pris gældende på alle varer 50,- DKK. Dette er gældende for ordren - uanset ordrestørrelse er fragten 50,- DKK.
Fragtpriserne gældende for levering til brofaster øer.
Ved udenlandsforsendelser kan der komme et tillæg til prisen, alt efter hvor stor eller tung varen er.
På varer købt uden for EU vil fortoldning stå for egen regning.
Bliver pakken ikke afhentet i den valgte pakkeshop/pakkeboks (indenfor den angivne periode) sendes den retur til os. Pakken sendes herefter igen mod et pålagt gebyr.
5. Afbestillinger
Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske ved, at fremsende en e-mail med mærket " Afbestilling ". Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.
Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten
"Afbestilling ! " indsat i emnetekst. Afbestilling bør ske inden kl. 15 samme dag, som bestillingen er foretaget.
Er pakken ikke blevet afbestilt inden kl. 15 samme dag og er pakken blevet afsendt af Inside Design House, dækker kunden forsendelsesomkostningen.
6. Betaling
De mulige betalingsmåder er:
• Faktura
• Mobilepay
Der er mulighed for forudbetaling.
Der tages ikke gebyr ved betaling på Inside Design House.
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
7. Reklamationsret
Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt hos Inside Design House efter købelovens regler. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted, såfremt Inside Design House bærer risikoen for manglen efter købelovens regler.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.
8. Anvendelse af reklamationsretten
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Inside Design House inden rimelig tid efter varens modtagelse.
Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.
Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Inside Design House udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.
Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Inside Design House.
Varen sendes til:
Inside Design House
Torskekaj 1
DK-6700 Esbjerg
9. Tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl
Ved tilbagesendelse af defekte eller forkerte varer til Inside Design House, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr.
Testgebyret er 200 pr. halve time inkl. moms. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.
Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart fremgår på det medsendte RMA skema (reklamationsskema), kan Inside Design House ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.
Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.
10. Forsvarlig returnering
Alle produkter, der returneres til Inside Design House, skal være forsvarligt indpakket.
Inside Design House anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Inside Design House. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.
11. Er De i tvivl
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler
Inside Design House, at De retter henvendelse til
info@insidedesignhouse.dk eller på telefon 70270003
12. Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende
Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation.
• Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende
• Der gælder 1 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 1 års reklamationsperiode
• Inside Design House forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er lagt
• Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen.
• Der påløber renter fra forfaldsdatoen med 2% pr. påbegyndt måned.
13. Klage
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -
http://ec.europa.eu/odr
14. Ejendomsforbehold
Varen forbliver Inside Design House ejendom, indtil hele købesummen, med tillæg af evt. påløbne renter, er betalt.
15. Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt
under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
16. Gavekort og tilgodebeviser
Elektroniske gavekort og tilgodebeviser forældes 3 år, efter at de er udstedt, medmindre der er aftalt en anden tidsfrist. Det er muligt at få pengene tilbage på dit elektroniske gavekort. Er gavekortet købt i vores fysiske forretning, kan pengene ikke udbetales.